lite till..

Det blev en helsoft kväll och jag fortsatte min kväll i den mindre roliga genren.

Det blev en film som jag sett ett antal ggr men jag gillar den, dock fel tillfälle att se den i dessa tider men vafan, den är söt och får mig att le en liten snutt :)!





I skrivandets stund är det 2 minuter kvar av den här dagen så jag måste få beklaga mig lite till när dagen ändå gått åt helvete.
Jag ringde skatteverket för att fråga om mina förbannade pengar som aldrig kommer och gissa vad jag fick för svar? - Jo, det har gått igenom och dom kommer till ditt konto den 10 september.
Vilket jävla skämt! Först trodde jag midsommar och nu har jag längtat efter v.33 men nehe, nu ska man vänta en månad till alltså?! Ursäkta mig men vilket jävla skitföretag man jobbade åt i början av 2008 som inte kan göra det dom ska och skapar problem för den som varit allra mest lojal och ställt upp i ur och skur och dessutom pendlat 2-3 timmar om dagen för att komma dit, tack för den!!


Så, i kväll har jag syndat och köpt öl och choklad för pengar från mitt sparkonto, kul liv!






Nej, nu är det nog dags att sova! I morr blir en mycket bättre dag och jag lovar, inget mer depptalk här inte för nu är jag ledig i 3 dagar och jag ska verkligen försöka njuta ordentligt den här gången!


Godnatt och sov sött!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback