my day

Full fart är väl det minsta jag kan summera den här dagen med.
Började med lite inventering i 8 timmar, hjärnan är inte där den ska just nu vill jag lova, den lämnade jag kvar i Bro..

Även fast man blir helt slut så är det rätt kul att inventera på en ny plats man inte är på varje dag, jag fick lära mig massa nytt, speciellt om insektsmedel och blomgödsel. Känner att jag ska dela med mig lite.

Visste ni att denna finns för oss antislemdjurare?!




Visste ni att det finns nått slags mjöl man gödslar växterna med eller vad man nu gör som heter såhär?



Får det lov att vara lite blodmjöl?


Hade ni någon aning om att den finns en blommart med ett så komplicerat namn, jag fick börja om ett par gånger innan jag lyckades få ihop det till ett ord.





Vet ni vad jag mer lyckades hitta? Kompisar till min ensamma favoritkopp!
Efter att ha tittat på prislappen både 1 och 5 ggr och insett att dom endast konstade 5 kr så var det givet, dom skulle hem och bosätta mig i mitt köksskåp!




Efter inventeringen åkte jag hem och slängde på mig träningskläder och sen direkt till gymmet, känner att det behövs för jag har på känn att det inte blir så extremt mycket mer träning nu i veckan, fullt upp!


Nått mer? Jo, jag är så sjukligt glad över min lön, yes, yes och mera YES!!!  Man borde ha semester oftare så att man får sånhär lön..


Nu kanske jag borde laga middag, börjar bli dags för det!

Puss o kram


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: matilda

Jassåå va mysigt :) Här i uppsala? någon som har en blogg kanske? :D kram

2009-08-24 @ 23:31:18
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback