nyponbuske

Hej och hå, hemma igen!
Trots att dagen varit förjävligt seg så har den gått fort, fan snart är man 70 år med hängpattar och rynkor enda ut i tårna..Tiden går för fort!

Jag glömde ju tacka för alla fina kommentarer igår, tackar och bockar! Dessutom så glömde jag berätta om vilket klipp jag faktiskt gjorde när jag köpte klänningen, 10 kronor på vaksalatorg (marknad), bra va?!


Angående bilder ifrån gårdagen så blir det lite snålt med det än så länge men jag valde att återigen sno några från iinas blogg.






Nu ska jag ge mig på dammsugning och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Kanske blir det bara jag och en film, kanske inte? Det jag vet är att jag i alla fall ska fortsätta längta till nästa vecka då jag är ledig mån, fre, lör och sön. Då blir det också firande av min födelsedag som närmar sig!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback