påsi

I natt har jag sovit som en prinsessa och vaknade ganska nyss, vad är hemligheten?
Jo, jag har lagt i mitt duntäcke igen, gosigt värre!




Eftersom jag gärna sover med balkongdörren lite öppen så börjar det bli lite kallt med bara påslakanet..

Det känns riktigt bra att helgen har varit totallugn, min kropp behövde nog det tror jag. Livet man lever på sommarn är inte direkt hälsosamt, speciellt inte om man tänker på alla liter alkohol man häller i sig, tänk om man skulle räkna.. Det är inte så konstigt att man drar sig utåt och festar lite (haha ganska mycket) mer på sommarn, 10 minuter ner till stan, varmt och skönt väder, härliga vänner och en drös med annat folk som inte heller gärna sitter hemma. Det säger sig självt att man väljer det framför att sitta ensam inne och kolla på tv, tycker jag i alla fall?


Time for work!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback