Räkna skruv


Filmen var helt okej, okej men förmodligen en sån man bara ser en gång..

Nu är jag i allafall hemma igen. Morgondagen innehåller en refräng med ordet jobb i, trots att jag är ledig. Jag ska nämligen inventera på ett annat företag på annan ort så det blir upp med tuppen i morrn. Skönt i allafall att jag slipper göra det själv, jag har lurat med mig en annan brutta vid namn Kiira som också gärna tar emot lite extra klirr i kassan.
Den här veckan kommer innehålla många siffror och mycket att hålla koll på, på tisdag blir det inventering även på mitt egna jobb heeela dagen lång (09.00-ca 22.00).





Nu tackar jag för mig och önskar er en god natt, sov sött!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback