res

Tjaba, tjena!

Nu sitter jag här och väntar på att mina ägg ska koka, det är det enda jag har att äta här hemma. Inget pålägg, ingen dricka och ingen kaviar till äggen heller, haha livet är hårt! Vi får helt enkelt hoppas att mina förbannade skattepengar tittar in på kontot snart!

Gårdagen var lyckad! Det blev en kväll i precis det tempot jag behövde. Vi satt på framfickan till 1 och bara mös sen delade vi upp oss i 3 delar, jag gick hem, drack lite resorb och somnade sen.
Ni har väl provat att dricka ett glas resorb efter en kväll ute? Om inte så är det något jag starkt rekommenderar, man mår mycket bättre dagen efter!


Finns att köpa på apoteket för ca 50-lappen, köp köp!


Nu måste jag slänga i mig äggen och bege mig till jobbet!



Ha en fin dag i solen och sola åt mig med, det börjar behövas!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback