summer

Tjo och tjim, mitt namn är Kim!

Nu har jag ringt runt till mina fina damer för att kolla hur kvällen ser ut, inget svar och ingen som ringer upp? Jag tror minsann att det är systrarna bakfulla som är i farten?



"Tuttchock" är bilden sparad som ;p..


Jag antar att kvällen blir sådär lagom party, eller ja, party med lagom mängd alkohol rättare sagt!

Det fina vädret vi har gör ju inte humöret värre direkt. På tal om det så läste jag på löpsedeln i morse att Sveriges temperatur har ändrats en väldans och att vi kommer få sommar en bit in på hösten, man kan ju alltid hoppas att det stämmer. Det kanske inte är ett så jätte bra tecken på jordens tillstånd men vafan, för mig får det gärna vara sommar året runt!


Kvällens partydänga, haha!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Karin

Bästa partydängan måste jag säga :D

2009-08-08 @ 21:44:22
URL: http://minioss.blogg.se/
Postat av: nina

haha jag älskar alla småkisar i bakgrunden med fula kläder och pottfrillor!!

2009-08-09 @ 08:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback