Svin

Fy fan, det verkar som att svininfluensan är här på riktigt, alltså riktigt på riktigt!
Det pratas mer och mer om det och det är numera inget ovanligt att man hör att folk drabbats, jag vill inte, vill inte, vill INTE bli sjuk och speciellt inte i svininfluensan!
Företaget jag arbetar på har gått ut med strikta bestämmelser om att vi förbjuds att komma till jobbet om man har minsta symtomet och dessutom har vi fått order om att köpa på oss handdesinfektion och tvätta händerna oftare än oftast.
Jag läste i aftonbladet här om dagen att förmodligen flera hundra och till och med tusentals personer i veckan kommer att smittas nu när skolorna börjar. Kul också att man är i den åldern där det är störst risk att smittas..

Jag vill inte vakna upp såhär!!!




Haha, tänk om man faktiskt tror att något liknande händer när man får svininfluensan..


Nu blir det en visit på gymmet och jag ser inte fram emot cykelturen dit i regnet!!


Stay friska!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback