lambi

Den här kvällen blir ganska innehållsfattig, det blir jag, en skål godis och TheSims3.
Lugnt och skönt, eller ja, åtminstonde lungt men tacksam kommer min plånbok att vara i morrn och också jag eftersom jag ska upp kl 7 och jobba!

Vet ni vad jag hör i skrivandet stund? Grannjävlarna över satte precis på sexy bitch på högsta volym, fan, det kan bli en lång kväll/natt det här, klockan är ju bara 22.00 och jag minns ju hur det var sist.
På tal om klockan så slog tanken mig, det är ju för fan mörkt ute redan nu och har varit det i en timme, illa, illa!! Hösten närmar sig med stormsteg.


Förresten, minns ni den här låten?




Nu blir det tillbaka till spelandet och massa nostalgimusik i bakgrunden på hög volym (grannarna ska över"röstas"), toppen!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback