allt man inte vet

Godmorgon!
Det är sånna här dagar man inser vilket soft jobb man har, jag är nämligen ledig idag igen. Synd bara att man inte tjänar några pengar när man är ledig..

I natt när jag satt och kollade igenom bilder när jag gjorde om headern hittade jag en bild som kanske inte är sådär jätte speciell men när jag tittar på den så ser jag någonting som säkert inte ni gör.



Det här var innan vi åkte till Marbella.
Jo, tanken som slog mig är att man är helt ovetandes om framtiden. Här går vi, påväg utomlands och lyckliga (trodde jag) och 9 dagar senare är han inte längre min.. Att man kan förlita sig på att allt ska bli precis som man själv vill och tänkt sig, vad är det som säger att det blir så? Ingenting. Man kan lika gärna bli påkörd om 10 minuter eller nått annat kan helt plötsligt ske och förändra ens liv. Fan, livet är lite läskigt att leva när man tänker så. Om vi ska tillbaka till bilden då så, det jag ville säga är att när den här bilden togs trodde jag att mitt nya liv precis börjat, med Rikard, inte utan, att man kan vara så dum och kär så att man inte märker lite i förväg att det inte ska bli så. Det är lätt att vara efterklok..


Nu bär det av till Stockholm, tjihoo!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Fin bild, kloka ord!

2009-08-04 @ 16:17:49
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback