Fotti

Godmorgon!
Man kanske inte får säga så kl 15.30 på dagen men det är ungefär så jag känner, grymt skönt att sova ut var det!

Som vanligt hade jag riktigt kul igår, dock lite mer sansat och mindre dans än vanligt, spännande att vakna upp alldeles fräsch efter utgång.

Tatueringen mår fint, lite ömt på vissa ställen och kan göra lite ont att gå ibland men det är inget jag skulle kalla smärta.
Jag har fått lite undringar om smärtan under själva gaddningen. Det är klart att det kändes, i foten finns massvis med ben och huden är rätt tunn, värst var början men det var bara att bita ihop och tänka att det var värt det, vilket det absolut var! Man vänjer sig ganska fort och vibrationerna från själva apparaten ger faktiskt enligt mig lite bedövningseffekt så under de 40 minuterna jag satt där så skulle jag nog säga att det inte var så farligt, jag skulle göra det igen!





I kväll däremot kan jag hålla mitt löfte om att det blir lugnt, en typisk söndagkväll med gotti och en film kanske? Skulle tro att jag hamnar hos Malin där också Kaisa är även denna kväll..


Puss o kram



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback