h

Idag är jag ledig igen och jag vaknade faktiskt för ungefär 1 timme sen!
Det var väldigt längesen jag bara lät mig själv sova utan att ställa klockan, det var grymt skönt och väldigt behövligt, gårdagens sömntimmar var inte direkt någonting att hurra för..

Jag undrar vad man ska pyssla med idag då? Man kanske borde ta sig ut och njuta av en av "sommarens" sista dagar, shit, det är ju september snart! Höstluften är enligt mig redan här men temperaturen verkar i alla fall hålla sig uppe än så länge. Tänk, snart är alla löv orangea och ligger på den fuktiga marken och straxt efter det faller den första snön..
Är det bara jag som undrar vart sommaren tog vägen, som gärna har sommar i några månader till?





Blir det kanske sommarens första och sista glass på bryggan idag?


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback