B

Idag mår man som man förtjänar.
Jag var lite segstartad igår men sen blev det liv o lådan vill jag lova, lagom när vi skulle hem tyvärr. Det händer inte ofta att jag bli sådär kalas utan att må illa eller somna så det var ju synd att alla bangade på efterfest just igår, attans! Jag fick helt enkelt cykla hem liknandes en kokt spagetti på slalomskola, Kaisa ansåg att jag var en trafikfara så det var väl tur att bilarna höll sig borta..





Väl hemma störtlandade jag i sängen och vaknade 3 timmar senare med skor och hela baletten på, bra jobbat!


Nu blir det en stabilare cykeltur till Kaisa där det förmodligen väntar söndagsmys med henne och Jennika.


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback