Better

Känner en aning mer glädje än tidigare i alla fall.. Skönt vill jag lova!

Dagen har spenderats med Kaisa på stan och nu återstår bara två julklappar men de får vänta tills löning, hur jag ska hinna shoppa vet jag inte riktigt eftersom jag jobbar men, det löser sig!
Vi var egentligen på jakt efter snyggt julklappspapper men vafan, det finns inte en enda butik som håller måttet?!






Nu blir det lite TV-tittande och sen bums i säng. Klockan ringer straxt före sju i morgon bitti eftersom bilen ska in och få en ny framruta, igen, andra gången i år.. Gud så jag ser fram emot att gå genom halva Uppsala hem i en herrans massa minusgrader sådär på morgonkvisten, nja..
Tror att jag för en gångs skull ska klämma in lite träning där också innan det är dags att sätta sig på tåget till jobbet!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback