BREV


Nu är jag hemkommen efter en mycket trevlig kväll och natt i Norrtälje!
Det blev bara mys, nått glas vin och en massa snack, alldeles lagom en fredagkväll..

När jag klev innanför porten här hemma och kollade brevlådan överraskades jag av ett brev, ett brev där min adress var handskriven. Det fanns en tid då sånna brev gjorde min dag och även min vecka, den lyckan minns jag.. Det satt nog i tror jag för fan så glad jag blev men sen kom jag och tänka på det, vem fan skickar brev till mig? Paniken spred sig rätt fort och den positiva tanken förvandlades till "ÅH NEJ, ETT KLAMYDIABREV"!
Ni kan ju gissa om jag rev upp det där brevet rätt hastigt.. Gissa vad det var??


Årets sötaste tomte som ville önska God Jul!!





Hur gulligt som helst, tack för det!


Varför är man själv sämst på att skicka julkort?!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback