DBI


Godmööörrn!
Sitter och trycker i mig frukost, precis lika trött som vanligt. Det tar ett tag för mig att vakna på riktigt, ibland gör jag faktiskt inte ens det under hela dagen.. Konstigt det där, jag kanske ska kolla om jag har brist på nått i kroppen, skulle behöva mer energi!

I kväll ska jag göra något MYCKET roligt. Min kära vän iina pluggar på Tillskärarakademin i Stockholm och ikväll ska de ha en modevisning med plagg som de själva designat, press kommer och grejer.
Så, jag blir upphämtat efter jobbet av hela syskonskaran Lindén och sen bär det av mot storstan.


Iinas senaste skönhet




Enkel men riktigt snygg och fan så hon kämpat med den där in i minsta detalj. Ska bli kul att se den på henne på nyår!

Designbyiina.blogg.se




 

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emilia

riktigt, riktigt tufft! många bilder ikväll kim!

2009-12-17 @ 11:16:51
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback