Kandee


Ni minns kanske att jag är stolt ägare av 2 st toppar ifrån Kandeeshop.se?

 


Nu har hon dragit igång en jultävling som innebär finfina priser och jag känner att jag inte har så mycket mer val än att självklart hänka på!


Detta underbara motiv har i olika former av plagg hamnat i min varukorg alldeles för många gånger utan att faktiskt ha klickats hem. Jag är så himla sugen men har tänkt att "nästa månad" för jag vill ju faktiskt helst ha den tröja som tyvärr är dyrast, nämligen den vita luvtröjan.


Min önskelista på kandeeshop.se







Motivet känns som mig, rakt igenom. Budskapet "Let the music take you to another galaxy", bättre än så går nog inte att förklara känslan som musik kan förmedla. Känslan av att vara övergiven, känslan av kärleken, känslan av att vara lycklig, musik kan verkligen förmedla diverse känslor och göra just det "Take you to another galaxy"!

Sandra som tecknaren heter har även en blogg, checka in!!
 Kandeedrawings.blogg.se


Jag hoppas att jag vara tillräckligt snäll i år för att äntligen få bära denna underbara tröja!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback