.

Fördriver tiden lite..


TIO FAKTA
 
1. Hemstad/ort?
Skepptuna
2. Hårfärg? Blond
3. Längd? 169 cm 
4. Frisyr? Långt blont 
5. Ögonfärg? Blå
6. Humör? Otroligt uttråkad


TIO SAKER OM DITT LIV
 

1. Har du nånsin varit kär? Japp
2. Tror du på kärlek? Jag vill svara ja men tyvärr nej
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?  Säkert..
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Japp
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Ja
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Ja
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Ja
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Nej

HAR DU
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? För många ggr..
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? .
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja
4. Har du hoppat bungy jump? Nej, vore sjukt ballt!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? Ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Nej, det hoppas jag inte..
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Ja
10. Har du nånsin tyckt att världen är super? Ja


KÄNSLOR

1. Saknar du någon just nu? Typ alla
2. Är du glad? Mer förut men jag försöker jobba på det
3. Är du fundersam? Mycket
4. Är du uttråkad? EXTREMT
5. Är du tysk? Herregud nej
6. Är du italienare? Nopp 
7. Är du fransk? Inte det heller
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Stämmer bra det


OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu?
22.19
2. Namn? Kim
3. Vart bor du? Uppsala
4. Hur många barn vill du ha? 2-3 
5. Vill du gifta dig? Absolut
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär, jag sa ju att jag inte är Italienare?
7. Har du ätit sushi? Ja
8. Har du syskon?  Ja, en bror.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Ja

FYRA GREJER

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund?  Nej
3. Sover du helst själv eller med någon? Sällskap! 
4. Tror du på spöken? Ibland

VEM
1. Vem älskar du? Min familj och mina vänner
2. Vem kan berätta allt för dig? Dom jag tycker om
3. Vem vill du bli full med? Mina vänner



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback