.


Sådärja, då avslutar jag denna totalt värdelösa dag efter 11 timmar i soffan..
Det värsta med att vara alldeles ensam en ledig helg, det är alla tankar. Jag tänker på tok för mycket och det gör mig allt annat än gott. Därför hatar jag egentligen att vara själv en hel dag och natt, själv instängd på 21 kvm.
Sen får jag så fruktansvärt dåligt samvete för att jag mår dåligt, jag har mycket som inte andra har och jag klagar ändå. Men fortfarande, jag är bara en människa, jag kan inte hindra tårarna..


Jag hoppas innerligt att morgondagen blir bättre!! Jag har ingenting planerat, annat än att äta glass.






Nu tar jag av mig min partymake och säger godnatt till kvällens groggvirket som snällt står i kylskåpet och får vänta till nyår!

Godnatt



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Mansy - En Masjävel

visst är det jobbigt att vara i denna situation när man inte VET!



läget då?

2009-12-20 @ 08:32:19
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Mandy - En Masjävel

mm jag vet.. ärlighet varara som sagt längst...



Jjo men det är bra! :D hittar du på då?

2009-12-20 @ 14:44:40
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback