I killed somebody..



Det blev inte mycket till skönhetssömn inatt, fick besök av en vän på vift..
Inte nog med att denne vän ockuperade sängen utan det drömdes också totalt vilt och att jag faktiskt också låg där verkade ha glömts bort. Det var ett jäkla rullande hit och dit, inte så lyckat i min 105 säng..

Det slutade med att jag vid 4-tiden gav upp och hamnade på soffan. Väl i soffan somnade jag till en stund men vaknade rätt hastigt igen då jag drömde den hemskaste drömmen. Jag körde på en människa!!
Jag var på väg ut på motorvägen mitt i natten och helt plötsligt springer en svart man i svart kostym ut framför mig, rakt framför, det kändes så sjukt verkligt!! När jag vaknade slog hjärtat i 180 och jag fick så sjukt ont i bröstet, galet hur ont det gjorde.
Låg och funderade över det som hänt ett bra tag, och sen tillslut lyckades jag somna igen. Jag ser fortfarande hans ansiktuttryck framför mig, som att han behövde hjälp men då råkar jag istället köra på honom, inte så konstigt när man ligger i 110 km/h men ändå..
Jag vill aldrig mer drömma att jag dödar en människa, aldrig!







Nu ska jag åka och jobba, ska bli skönt att få lite annat att tänka på..



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback