På sommarn får man fräknar..



Åh, gud så mysigt med lite kommentarer såhär på "kvällskvisten", det gör mig lite gladare och liite mer peppad :)!
Jag vet att innehållet kanske inte håller världsklass för tillfället, personligen håller jag inte heller världsklass så jag antar att det blir så då?

Jag behöver solsken och något som håller mig vid liv, inte bokstavligt talat kanske men måste hitta nått som peppar mig! På tal om solsken så måste det hetssolas inför nyår, är det bara jag som har lite smått panik över att hudfärgen kan jämföras med en ipren på vintern?

Nej, sommarn är finfin och vi är ju faktiskt på väg åt rätt håll, eller hur?!


 


I alla fall. Klev precis innaför dörren efter 13 timmars arbetsdag, som min kollega som slog mig med sina 15 timmar sa, jag känner mig oförskämt pigg faktiskt men med tanke på att det är en dag i morgon med så är det väl bäst att åtminstonde försöka sussa en sväng.


Godnatt gott folk, sov sött!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emmelist

åh det låter ju helt gudomligt måste jag säga :D någon aning om vad det kostar? :)

2009-12-29 @ 01:30:17
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback