pojkar, män och karlar


Här och nu denna lördagkväll sitter jag och funderar över livet. Kan inte låta bli att förundras hur olika män och kvinnor är. Kanske därför jag tappat suget efter att ragga och bli uppraggad, det intresserar inte mig för tillfället. Den dagen någon tar mig med storm, den dagen känns väldigt långt borta..


Nåja, fram till det jag tänkte berätta om.
För ett par veckor sen hjälpte jag en kund på jobbet med min knackiga engelska. Vi disskuterade hejvilt i ett par minuter om vad som gäller när man handlar med rabattkupong och helt plötsligt säger han från ingenstans:

What do you eat?
- Ehmm, what did you say? frågade jag säkert 3 ggr då jag inte alls hajjade vad det hade med rabattkuponger att göra.
I just wondered because you must eat something very unique to be as beautiful as you are!

Haha, jag blev högröd i ansiktet och kom fram med det briljanta svaret
- Ehm, regular food.

Jag förstår än idag inte varför i helvete jag ens svarade på den frågan. Det var i särklass den sämsta raggningrepliken jag har hört!


Herregud karlar, lägg ner raggningsreplikerna och satsa på naturlig charm. Det finns absolut inget lika attraherande som charm!
Jag säger som mor min, en äldre, charmig och rik man som är lagom snygg, det är nått för mig det!

Galet snygga män är alldeles för medvetna, så är det bara.







Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback