Upp


Nu är det dags för mig att sluta och fundera för idag.
De frågor jag hade till mig själv tidigare har jag ännu inte funnit något svar på. Inte ens den allra lättaste som handlade om dagens middag, det blev ingen riktigt middag utan två ägg o lite knäckemackor, så kan det gå.. Det är ju så förbannat tråkigt att laga mat bara till sig själv, speciellt när jag inte ens ska ha matlåda.

Fått lite bloggfeeling igen, tack vare er läsare, det går nämligen uppåt igen :)! Ni får mer
än gärna slänga in en kommentar ibland också ;p, haha, aldrig nöjd!





Har jag förresten sagt att det var exakt på dagen 1 år sen jag började blogga när idioten hackade sig in på bloggen och raderade den? Lustigt sammanträffande att han/hon bestämde sig för att jävlas just då, den 17 november.


Dags att sova, tack för mig HEJ!
Godnatt




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

Underbart! välkommen tillbaka!

2009-12-09 @ 09:53:28
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback