Bounce

Jävlarns då! Jag o Jennika är grymt taggade på Bounce nya show Caution och hade äntligen hittat ett datum då vi båda kunde men de e klart att biljetterna var slutsålda då! De kör enda tills 25:e april så vi får försöka igen när jag fått schema längre fram.

Den förra showen dom körde var ju helt sinnesjukt bra, helt sjukt helt enkelt. De fick en person som var totalt ointresserad av dans men följde med för min skull att tappa hakan, då är det bra!




Ni som sett dessa undermänniskor förut vet att det här bara är en lite förrätt på vad som komma skall.


Man blir helt galet sugen på att börja dansa igen, för er som inte vet så gick jag dans i gymnasiet. Jag kan ju inte direkt skryta över min talang och kan ju meddela att jag befinner mig på en annan planet jämfört med dom men det är ju knasigt kul!



På tal om en annan planet, eller i alla fall så känns det som att han är så långt borta så saknar jag min vän, mer än massor!!
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej Kim..

Jag läste om Bounce. Jag vill också gå på den.. Vi kanske kan gå ihop? Jag va och såg genrepet i tisdags.. Det va gryyymt!!! Måste se hela showen! Puss

2009-02-05 @ 20:43:50
URL: http://marlene.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback