+

Snacka om hälsosam man har varit idag (för att vara jag), bortsett från all rökning då, attans!

Kaisa slingade sitt hår som slutade i ett brandgult resultat, ajaj inte bra! Kiira och jag halvsprang till Luthagens livs straxt efter 22 för att inhandla ny mörk färg och då kom det, det där nedrans godissuget! Vet ni vad jag gjorde då? Jo, jag gick och köpte två äpplen, Anna Skipper skulle varit stolt över mig! Så idag har det både tränats och omvandlats lite i hjärnan, i morrn blir det samma visa, sommarn närmar sig med stormsteg!




Isvatten och äpple till Sex and the city, great!


Nu väntar sängen på mig, blev inte sådär jätte mycket sömn i natt och jag var ju faktiskt uppe straxt innan 7.


Godnatt gott folk!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Mums.. vad duktigt kim! ;)

2009-02-20 @ 00:13:43
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback