home

Hemma från jobbet, redan! Är ju van att sluta 19.15 så det är rena rama lyxen det här, frågan är bara, vad ska jag göra nudå?

Har diskat och städat lite grann, ätit har jag också gjort så vad gör man annars då när vännerna befinner sig någon annanstans?


Började redan 08.30 idag så man känner ju av att sömnen inte blev riktigt fulländad, omöjligt att somna innan ett på nätterna har jag märkt! Har i alla fall fått en genomgång av våran dekoratör idag, jag ska ha hand om damavdelningen (själv?!) framöver så det behövdes en genomgång på alla zoner och hur allt ska vara uppbyggt. Känns spännande med en lite utmaning sådär, för det är det verkligen då vi har mest försäljning där och avdelningen ligger längst fram så att det är det första kunderna ser, spännande!


Nu vet jag precis vad jag behöver, kaffe! Ska genast ordnas!

'

Chill i soffan med lite kaffe blir det!



See you soon!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback