små ord kan göra något stort!

Fick ett brev idag, ett brev som kommer att läsas 1000 gånger och sparas i all framtid!
Kul det där med brev förresten, det händer typ 1 ggn om året om ens det att man får ett brev som inte handlar om minus på kontot. Förr i tiden när jag var yngre hade jag faktiskt brevvänner, som jag hittat i kamratposten, pollux eller nått annat kul. Undrar vart dom breven tog vägen, ska försöka komma ihåg att leta nästa gång jag är hos mamma och pappa, vore sjukt kul att läsa och se alla miljarder stavfel!


Lider lite av någon slags depp idag, det har lixom inte hänt nånting här i min lya. Det är som att rumpan är fastklistrad framför datorn, jag gör inte ens nått vettigt så förstår inte att det ska vara så svårt att göra nått annat.. Men det är tur att man har en fin pojk att tänka på så att man får in lite positivt i hjärnan också!


Fick nyss ett sms av Jill! Konstigt vad små få korta ord kan betyda, jag saknar dig... stod det, det värmer att ens vänner tänker på en.. Min kära gamla klasskompis, jag saknar dig också!!





Kärlek till R och alla mina fina vänner!!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback