torsk?

Jag har blivit en sån sjuk skotorsk, jag kan inte stå emot längre. Förra månaden köpte jag 4 par och är precis på väg att köpa 3 par till, ajsing! Jag förstår inte riktigt var och när jag ska använda alla men som alla andra hittar jag på ursäkter och tänker "dom skulle ju passa till det tillfället", sen när det tillfället kommer så har jag glömt bort de skorna och köpt ett par nya, typiskt mig..! MEN, jag måste trösta mig själv och tänka att de är ju i alla fall inte speciellt dyra. De jag spanat in nu är från skopunkten, dvs ta 3 betala för 2.





 




Blir nog ett par likanda svarta och...







Blir osäker på dom här nu men de är snyggare i butik och sitter fint på så.. ? ...



Beslutsångest! Känns ju inte som att man vågar vänta för länge heller, tänk om dom tar slut och så sitter man här och ångrar att man inte köpte dom..  Fan, är det inte värt 500 spänn för alla 3? Behöver lite råd här känner jag men ni brukar ju inte vara sådär hejdundrandes bra på att kommentera så det är på tiden nu tycker jag!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback