sol i sinne

Det var den solen vi fick nöja oss med idag. Tur att jag har extremt mycket sol i sinnet just idag då.

Nu har jag plockat fram min övertalningsförmåga och lyckats få Jennika att komma hit i kväll igen. Ungefär såhär gick det till när jag raggade sällskap för kvällen:


Kim -Du måste gå upp 9 i morrn, eller senare, du kan ju egentligen sminka dig på tåget..

räkna med 6 timmars sömn, de räcker!

som sagt vi behöver ju inte supa ihjäl oss, vi tar ut pengar innan och lämnar kortet hemma, då kan vi helt enkelt inte spåra.

Jennika - du har en jävligt bra övertalningsförmåga.

Kim - Haha de vet du!

Jennika - Jag kanske kan jobba i kväll o börja senare i kväll om jag byter pass med en tjej? Blir kanske lite sent?

Kim - jo vi lär ju gå ut innan 12 iaf, du pallar i morrn! De e bara att dricka varannan vatten och kaffe i morrn bitti så kommer du att må prima skinka, bakfylla är ju inte direkt nånting som hänger sig över dig. NUU KÖÖÖÖR VIII! Okej?



Haha, ja de lutar åt utgång i kväll!







Idag tror jag att det kommer att bli en dag att minnas, den 4:e februari 2009. Anledningen till detta är inte utgången, verkligen inte. Någonting mycket mer betydelsefullt och mycket bättre!



Jag vet något som inte du vet!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback