oklart?

Ojdå, läsarna har ökat ganska rejält idag, jag antar att detta är för att ni som alla andra undrar vad som hände med min vän?


Nu har jag videosamtalat ytterligare lite med min vän, känns bättre. Vi är fortfarande lite oense om det där med varför man är tillsammans. Jag ska inte berätta hela historien för er men kan förklara lite kort med att jag anser att gillar man någon så pass mycket så kan man lika gärna vara tillsammans medans han anser att det känns konstigt att bli tillsammans när vi inte ens vet när han kommer hem, annat lät det som igår. Låter inte så logiskt i mina öron men.. Speciellt inte när han verkligen öser kärlek över mig. Jag skulle tycka att det var mer logiskt om han bara sa nej och inte visade intresse men när han säger nej och kärleksförklarar sig för mig samtidigt så blir jag förvirrad. Hoppas du inte blir sur nu vännen för att jag skriver det här men jag måste förklara för alla undrande själar vad som händer.

Jag är fortfarande förvånad över att jag har känslor, det visar sig verkligen nu också. Jag saknar honom helt sjukt mycket och tänker inte på så mycket annat om dagarna, jobbigt när det känns så oklart. Jag bara hoppas att allt han säger är sant och att det kommer från hans hjärta som han säger.





Jaja, tur att man kan vila sin förvirrande hjärna på foton på diverse underbaringar i livet. Här är ett foto jag tog på min brorsson igår när jag var hemma. Världens lilla busunge som bara älskar att han lärt sig gå/vingla och springer runt och gapar och flaxar som en vilsen höna. Han är allt för go den lille, här ser han otroligt harmonisk (där kom ordet till användning igen) ut, låt inte denna bild lura dig för inom denna rackare lurar en fullkompligt galen busunge vill jag lova!






Nästan all min kärlek till min vän, mina tjejer får också en dos idag!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske för att han "vill ha kakan men samtidigt äta den", om du förstår va jag menar..

2009-02-02 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback