Jag vill ha koskit i hagen!

Kom nu våren!!


Jag lever i alla fall som ni nog säkert förstått. Lite fattigare, lite slitnare och lite mer förvirrad men vafan, nu kör vi!


Bilen tar död på mig, 1700 kr för att byta ruta (har samlat på mig 5 stenskott), 1500 i vägskatt och snart en service som måste göras. Inte blir det mycket festligheter i min kropp i framtiden men det kanske är bra det. Måste ta tag i träningen i alla fall så, man vill ju som sagt inte ligga i vassen i sommar! Eftersom jag verkligen inte är en morgonmänniska och oftast slutar efter 19 så kan det ju bli lite svårt att hinna med träningen ibland men jag har fått ett toppentips av min kompis Björn, se och lär!



 


På tal om sommar så snackas det om en lägenhet på 100 kvm precis vid stranden i Spanien för en MYCKET billig penning, det låter mer än bra! Om allt går som det ska och semestern passar in så kommer detta förhoppningsvis sluta precis i rätt spår. Åh, semester och sommar kommer sitta så fint! Jag ska bara se till att vara först i världen på att vinna på lotto utan att spela...


Annars är allt i stort sett som vanligt, jag tänker dygnet runt på min R, lever på nudlar och knegar på i min vanliga takt!


Nu ska jag kika på lite TV, småstäda som vanligt och sedan bege mig till drömmarnas land när ögonen inte orkar längre.
Tänk om det fanns ett drömmarnas land på riktigt? Som man fick besöka ibland när man tycker att det behövs, där allt man vill ha och önskar sig finns, oavsett hur omöjligt det är på riktigt så går det alltid där! Det vore nått det!



All kärlek till dig!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback