Stekigt?

Dagen börjar kanon, vaknar upp och solen skiner, igen! Kayan och jag beger oss till Max för lite matintag och sedan är det dags att åka till jobbet. Jag vet inte vad ni säger när ni ser bilderna nedan men jag skulle nog vilja kalla mig för en trafikfara, att posera framför kameran när man kör är kanske inte det mest vettiga man kan göra. Å andra sidan har jag aldrig sagt att jag är speciellt vettig heller så..



En steckare? Vi har brillorna, vi har frisyren, den e inbakad, dojjorna och steker lixom.





Jag kommer få smisk för att jag lägger upp denna otroligt smickrande bilden på Jennika..








Efter att vi lagt ner dessa galenskaper så dök helt plötsligt en lite halvrolig bil upp framför oss, eller ja, regskylten var ju lite fyndig, en trevlig skylt helt enkelt!





Vi såg även en permobil i en rondell med diverse konstiga grejer på, det såg riktigt kul att när det kommer från ingenstanns och plöjjer sig fram. Inte fan får man åka permobil på vägen där bilarna kör?



I kväll blir det tvättande för min del, lungt och fint helt enkelt, harmoniskt skulle man också kunna säga ;p!



All kärlek till min vän! // Dom kallar mig galen!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback