24 jan

Gårdagen var fullkomligt fullspäckad. Hämtade upp Emely för att bege oss till våran kära Marie i kungsängen som firade sin 21-årsdag. Som väntat samlade jag på mig massor med vuxenpoäng, förmodligen så jag klarar mig året ut. Vi snackade bebis, förlossning, fikade, pratade gamla minnen och var bara allmänt vuxna.

Marie och hennes Alex hade kämpat för att göra 2 st pannkakstårtor men precis innan våran ankomst föll dom ihop, båda två bara sjönk ihop och ut på golvet. Haha, stackare som hade stått där och kämpat. Alex hoppade in i bilen och begav sig till närmaste kondis och köpte 2 tårtor, bra att nödlösningar finns.






Fina du med Wilton, Kelvin eller vad det nu blir för namn.




När jag väl kom hem så var det bara att slänga ner partyoutfiten i väskan och knalla till systrarna. Det förfestades och var allmänt tjejigt. Fick äntiligen till mitt hår som jag ville, riktigt jävla ruffs, nu är det bara en klippning som behövs så är jag nöjd sen.



 Gick ner till Gillet och parta loss, riktigt grym musik, bra jobbat! Jag vill absolut inte göra ett kontoutdrag idag, eller nej, jag vågar inte, jag vågar verkligen inte. Jag brukar hålla mig till öl men igår pimplade jag bra många drinkar, ajaj. Mitt  huvud sprängs idag och jag är lite smått illamående. Har i alla fall hunnit med att slänga i mig lite kebab så det borde bli bättre snart.


Känner mig sådär lagomt motiverad till att sätta mig och köra till Kista, ska gå på bio och käka med arbetskollegorna, mer trevligt om man inte känner sig som en påse skit.


Hej hopp!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback