Hej

-Hej jag heter Kim och ser ut som en soltorkad tomat!

Märks att det var nån vecka sen jag solade, fy fan vad jag ser ut!





Sökte på solsveda på google och fick upp denna stackare! Vilken tröst att det inte är riktigt så illa!


Tjejerna på jobbet beskrev mig som; sommarfräsch, har du varit utomlands sen i onsdags?! och du bör nog vara lite försiktigare. Haha, känns bra, känns bra..! Kan ju inte klaga på att jag inte fick färg i alla fall, de e ju bra!
Nu kan jag och min vän kanske blanda våra färger, han får lite rött av mig och jag lite oranget av honom, haha. Undrar vad han säger om det?

På tal om min vän så kommer han snart hit med en vän eller två, uppfattade inte riktigt hur många dom var. Det blir filmkväll, dom var inte så pigga på partaj vilket jag förstår när man legat i ett par dagar..

Jag däremot är taggad som vanligt men känns som att jag gärna offrar min fredag, mysigt ska det bli i alla fall med lite sällskap!


In i duschen med mig nu och smörja in min arma kropp!


Sup och svälj, trevlig helg!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback