hm.

En dag som denna har inte varit speciellt händelserik. Åkte till jobbet som vanligt i morse och jobbade till 5.

Nu sitter jag här hemma all alone och så ska kvällen förbli. Det blir jag, the sims2, en öl och en halv ask paradis, kanske lika bra det. Lite nere idag som ni kanske märker men jag har varken lust eller ork att göra något åt saken just nu. I morrn är en ny dag med ny händelser och jag ser fram emot den. Kanske blir det en snabb visit på Gillet i morrn, man kan ju alltid hoppas i alla fall.





Längesen jag spelade sims och det ska verkligen bli ett nöje, om det funkar det vill säga. Helt sjukt vad tiden springer iväg när man sitter och spelar men vafan, jag har inte bråttom nånstans..

Får hoppas på en lite mer detaljerad och roligare update i morrn!

Puss o kram
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback