känslor..

Detta är vad jag kallar ångest, ångest jag egentligen inte borde ha då jag inte gjort nått fel men den finns där. Den finns där för att jag tror att jag sårat min vän och då menar jag inte på nått sådär jätte hemskt sett utan snarare för att jag tror att hans tankar snurrar mer än vad dom borde..

Nu när jag har en känsla av att han gett upp oss så känns det inte alls bra, det är alltid då man inser att man faktiskt tycker om någon mer än vad man borde. Ja, jag tycker grymt mycket om min vän, nu har jag sagt det offentligt och söker lite tröst hos er för det här kommr gå åt helvete tror jag. Allt jag vill är att han ska vara här så jag bara kan krama om honom och bara vara med honom, jag hoppas att det någonsin kommer hända igen.


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Han verkar ha ett ömtåligt hjärta den där vännen...

2009-01-16 @ 00:24:53
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback