mycket nu..

Ja, det är full fart för mig nu, skönt men stressigt.

I går blev det inte mycket till bloggande då jag direkt efter jobbet begav mig till friskis för en vackrare kropp, träningsvärk idag vill jag lova! Kom hem och städade upp lite här hemma sen fick jag finbesök och på den vägen var det.


Har jobbat och haft mig idag, 12-16, knappt värt att åka enda från Uppsala till Väsby men vad gör man inte för sitt jobb! Började med halva reapriset idag för sms-kunder, shit vad man får mycket för pengarna! Shoppade lite jag också men vi får väl se om jag hinner lägga upp några flådiga bilder lite senare.


Nu sitter jag här och väntar på min kära pappa som ska komma och hälsa på mig, det ska även bjudas på thaimat, mycket gott ska det bli! Har faktiskt inte ätit annat än nudlar och mackor de senaste 3 dagarna, nån banan också kanske men det känns inte bra, eller det beror på hur man ser det..?

Ojsan, nu ringer min far och är på g!


Mer uppdate senare.

Puss o kram
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback