skor för hela slanten

Yes, det blev utgång igår. En alldeles lagom utgång för mig, lagom sprit och knappt några brända pengar, 49 kronor för att vara exakt. Inte för att jag är sådär jätte förtjust att bli bjuden på allt men vafan, vill dom så varsågod, tack Anto och D´ler (stavning?). Tog lite bilder igår men inga roliga "personbilder" som är tillräckligt vackra för att lägga upp, däremot en på Kiiras och D´lers skor, helt sinnesjuk skillnad på storlek, haha.






När vi ändå är inne på samtalsämnet skor så kan jag ju kanske för en gångs skull hålla mitt ord och visa upp gårdagens inköp. Ja vännen, jag köpte likadana som dig och ett par i korall också, vi kommer bli så fina i vår i våra fina skor ;p!






Haha, jag glömde ju berätta att jag för första gången åkt taxi själv mitt på ljusa dagen. Hade knallat till Kiira för att lämna tillbaka en väska jag lånat och blond som jag är så glömde jag kvar mina hemnycklar i väskan. Jag går nästan hela vägen hem, vilket tar 15 min och inser då att faaaaaan, nycklarna! Det värsta var att jag verkligen hade bråttom redan då, klockan var 15 minuter innan jag var tvungen att åka och jobba. Halvsprang tillbaka till henne och tog en taxi hem. Snacka om ofrivilligt vardagslyx, jag hade helt enkelt inget val för försent till jobbet vill jag INTE komma igen, kommer aldrig mer hända.



All kärlek till min vän!
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vart hittade du kilklackarna ? Skitsnygga verkligen! :)

2009-02-03 @ 22:47:48
URL: http://typmiim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Vart hittade du kilklackarna ? Skitsnygga verkligen! :)

2009-02-03 @ 22:50:05
URL: http://typmiim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv: Jag tyckte väl att det var dom! Har letat runt på flera H&M utan resultat .

2009-02-03 @ 23:29:59
URL: http://typmiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback