slående likhet?

Hemma nu. Kiira messade i sista sekund och meddelade att det inte skulle bli träning idag, tråkigt! Men men, tog mig ner och avslutade mitt medlemsskap på SATS iaf och la mig i kärringgrillen en stund.


Kom på att jag glömt berätta en ganska rolig sak. I onsdags när jag, Jennika och iina kommer hem så slänger sin iina över mitt bord och säger "Kim, vem är denna hunk, shit värsta hunken"! Hon syftade då på ett foto jag har i mitt glasbord.
Haha, förklarar för henne att denna hunk är min far när han var 20 år. Han modellade som bekant en hel del på den tiden och jag måste erkänna att han var fan en hunk! Iina fotar som en tok och säger sen lite försiktigt "Säg inte det här till din pappa bara", haha!

Tog lite foton på mig själv idag, för att jämföra våra otroligt lika snygga ansikten. Haha, jag skulle nog säga att likheten inte är speciellt stor men.. Vad säger ni?



Far och dotter i samma ålder!




Sitter just nu och väntar på att brudarna ska komma, ska skjutsa hem dom på väg från jobbet.



Måste verkligen rekomendera en kanonskiva, Hed kandi the mix summer 2008. grym! Finns en nyare men inte alls samma klass på den.


I want you behind my bedroom doors, ready or not were about to speed up! (inte för att jag har några "bedroom doors" men..)

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

HUNK till farsa! ;)

2009-01-02 @ 17:09:56
Postat av: Kim

Haha, synd bara att du föddes för sent iina!

2009-01-02 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback