some löv

Brukar det vara såhär ensamt att vara ensam eller är det bara jag som känner mig överdrivet ensam?

Ni kanske förstår att min vän inte är här, han är suuuk :( men vi hoppas på bättre tider i morrn. Tänkte sända honom lite tankar, hmm, som att jag inte gjort det hela kvällen men anyway så att han kanske kryar på sig. Det sägs att godartad kärlek kan göra jätte mycket gott för kroppen så som sagt, jag ska telepatera massa kärlek här nu timmarna framöver. Det får dock lov att bli i sovande tillstånd eftersom jag ska upp 07.15 och borde gå och lägga mig nu alldeles straxt.








// En otroligt begåvad telepatör (förövrigt ett ord jag nyss kom på, för det heter väl inte så?)

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Den där vännen måste vara lycklig!

2009-01-23 @ 00:39:41
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback