sorgens dag

Ni kanske tänker, oj så tidigt det bloggades idag? Det här är inte tidigt om man jämför med när jag gick upp, 06.50 ringde klockan. Måste dock säga att det var så värt att gå upp så tidigt, min vän min vän. Ja, jag har kört min vän och hans kex till Arlanda för att se stackarna flyga bort från detta pissväder till Gran Canaria, stackars stackare! Kändes lite tungt att åka hem igen, man fick bra lust att åka med men icke, jag har ett jobb att sköta.


Oj så jag kommer sakna min vän, ojoj. Jag blev lovad hans flåsbjörn men han glömde honom hemma så jag får väl utan någonting från honom och helt enkelt skita i att duscha och byta lakan på 3 månader, eller det kanske blir kortare tid men bara för att ställa in mig på det värsta så säger vi 3 månader. Jag och mina sängloppor kommer lukta så gott, tror ni inte?





Eller nej, när jag tagit mig en närmare blick på detta odjur så tror jag att jag måste duscha och byta lakan, blä. Japp, jag ska nog ta mig en dusch på en gång, blev väldans avskräckt, fyfyfy.



Ska klippa mig om ungefär 1 timme så jag kanske borta hoppa in och tvätta håret med en gång, bäst så.



All kärlek till min vän!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback