Tjohoooo

Loggade in på mitt sparkonto och guess what?! Jo, min ränta hade kommit in, 2500 kr, tackar för den!!

Har funderat på en ny lur den senaste tiden och nu när jag fick pengarna så tänkte jag helt enkelt att det är klart jag ska unna mig en ny telefon! Haha, det där med att unna sig saker är en bra ursäkt för att spendera pengar!
Det blev i alla fall en ny telefon!


Här ovan har ni skönheten! Efter många timmars letande hit och dit mellan olika omdömen och betyg så blev det den här, en Samsung F480 Touchwiz. Det är svårt att veta vad man ska välja för telefon i dessa dagar, alla funktioner gör en galen. När man sitter och tittar mellan olika betyg osv så är det omöjligt att hitta någon som alla (eller nästintill) skriver bra om, alltid någon som har något negativt att säga. Tror i alla fall jag har gjort ett bra val, verkar som en bra telefon rakt igenom. Har 5 mpx kamera så det är ju hyffsat i alla fall, bilderna man tar i dagsljus ska tydligen vara kanon. Dessutom så har den också en bloggfunktion som gör att man enkelt kan lägga upp bilder osv från den. Som sagt, tror jag har gjort ett bra val. Beställde från katshing.com, en sida jag verkligen kan rekomendera då jag beställt därifrån förut. Vet inte hur det är på andra sidor men det ingår 2 års garanti på telefonen.

Nu har jag verkligen ingenting mer jag behöver, i större och dyrare format alltså. Känner mig lite smått bortskämd som sitter här i en nyrenoverad lägenhet med endast nya möbler och elektronikprylar, skön känsla, haha. Nu är det bara lönekontot som gärna får växa en tusenlapp eller två..



Fick en mycket tråkig nyhet i kväll också. Som bekant så ska jag och Ellen (brorsdotter) på Disney on ice på lördag. Nu har hon fått kräksjukan, blääää. Stackars lilla tjejen! Hoppas verkligen inte att det hindrar oss från att åka. Man ska hålla sig borta från andra i 48 timmar och det är ungefär (lite mindre) om så många timmar vi ska dit :(, hoppas verkligen att det går, vore väldigt tråkigt om det inte blir av!


I morrn kommer förhoppningsvis min vän hem, ska bli kul och träffa honom igen! Han lär vara skapligt sliten som supit i stort sett dygnet runt sen i söndags..






Inget svar från tjejen jag mailade angående bloggdesign, tråkigt!


Godnatt, sov sött!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback