ungefär som en kokt spagetti..

... känner jag mig just nu, helt färdig. Ska försöka ställa mig framför spisen och tillaga lite mat alldeles straxt, segt.

Min kropp är inte van vid dessa påfrestningarna som den utsatts för igår och idag, träning på hög nivå. Har satt min fot för första gången på Friskis idag, känns bra att man har kommit igång, i alla fall är påväg! Träningsvärken är kanske inget jag ser fram emot men försökt stretcha i alla fall lite, det är ju så tråkigt så man dör. Blir nog nått skojigt pass på onsdag med skulle jag tro.

I kväll blir det totallugnt, lite go mat framför TV och en toklång dusch hade jag tänkt mig, sen är det säkert dags att natta. Är inte direkt den snabbaste på att komma igång med saker och ting..

I morrn blir det jobb som vanligt, riktigt skönt att man fick heldagspasset på en röd dag, pengar, japp! Trevligt att få betalt för 13  timmar, japp. Kiira skulle visst titta förbi en sväng också, hennes syrra skulle visst ha manligt sällskap.



Behövde lite humor i mitt trötta huvud helt enkelt....




tack, hej!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback