nya vyer

Är lite otaggad på att skriva så jag gör långa historier korta idag.


Disney on ice var bra, inte sådär kalasbra men okej. Dom kan ju i alla fall åka skridskor, tänk om man var sådär vig, vad mycket skoj man skulle kunna ha för sig då!


Helgen har varit bra, sådär lagom helt enkelt. Har skaffat mig lite nya härliga vänner. Blev som sagt film med dom i fredags och partaj igår, här får ni ett smakprov:




Kul med nya bekantskaper och faces. Precis den sorten jag behöver nu också, alltså den som i stort sett skiter i vad andra tycker och bara kör.

Det blev lite förfest hos Kaisa och Kiira och sedan utgång. När vi stog i kön till BJ så kommer en vakt med kaffe, det var riktigt välbehövligt i kylan. Är förresten 14 minusgrader ute nu, inte okej! Hade faktiskt kul igår, riktigt kul. Jag brukar inte gilla BJ men.. Det blev lite efterrefräng hos mig också. Tyckte lite synd om min vän som tagit mina nyklar och gått hem innan utgången, hade glömt leg. Där kom vi instormandes kl 4 och började kalasa på nytt, han var hyffsat nöjd.

Idag har det endast degats, skönt och hög mysfaktor. Väntar här nu med min vän på att hans vänner ska hämta oss, det ska ätas en massa mat, vad det blir det visar sig. Vet i alla fall att jag är förbannat hungrig, inte konstigt med mitt enorma matintag idag, 1 macka.


Tack och hej leverpastej, korv och lite bacon.

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Raggaren

Skit i han

2009-01-04 @ 19:05:39
Postat av: Rickelito

Sir Smelton John

2009-01-05 @ 17:04:15
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback