mm

I kväll ska det tydligen stekas. Tänker spara det smaskiga tills i morrn eftersom det känns som  att saker och ting är lite oklara. Det jag vet är att jag ska hämta upp brudarna vid 5, att min vän kommer hit ungefär samtidigt och att alkoholintaget börjar ovanligt tidigt en dag som denna. Vi ska förkröka lite här sen bege oss till några pojkar och sedan eskorteras därifrån i ett schteeekigt fordon.

Väl på plats blir det buffé och ytterligare alkoholintag, får väl se vart denna kväll slutar, förhoppningsvis hemma hos mig med min vän utan blod, svett och tårar. På tal om svett så ska jag försöka mig på mina osköna skor igen, känns som att det inte blir så mycket svett för min del då mina fötter kommer strejka där omkring 12-slaget skulle jag tro. Det jag ville komma fram till var att jag förmodligen inte kommer skaka min söta rumpa lika mycket som det brukar bli, men man ska aldrig säga aldrig!

Nu ska jag laga mig lite mat, känns som att jag alltid bloggar hungrig när jag tänker efter, ska alltid laga mat! Skulle tro att det blir nånting i stil med makaroner och köttbullar.



Hoppas att ni tittar in åter i morgon då jag förhoppningsvis kommer ha mycket knasigt att berätta.


Stay sharp and alert, stoppa inte köttbullar i näsan!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback