bf

Hej där!

Hmm, idag mår man ju som man förtjänar men jag hade i alla fall en grym kväll ute igår med tjejerna!!
Jag är i alla fall glad för att jag lyckades ta mig hem i rätt tid för väl hemma somnade jag på max 1 minut, vaknade upp med jacka och hela köret på mig så.. Som sagt, jag hade kul igår! Bra gick det med klänningen också, hehe ;p.

Dagens planer är lite osäkra men vi får se, det blir nog lugnt för min del skulle jag tro.
Jag skulle vilja se Ice Age 3 men mina vänner har nog andra planer..




Jag älskar Ice Age filmerna, speciellt tvåan!


Nu väntar jag besök så jag kanske borde styra upp lite här hemma så att min vän vågar komma in!


Ta vara på dina käraste!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback