Djupt

Nej vet ni vad?!
Nu är jag trött på alla dammråttor, berget av disk och alla äckliga sopor som ligger överallt!

Jag har förnekat hur snuskigt det egentligen är här genom att endast sova här och sen ge mig ut på andra äventyr men som sagt, nu är jag less på att jag bara lägger allt bakom mig och ska försöka ta tag i mitt liv på både ett och annat sätt.



Dessutom ska jag träna idag också, vilket jag inte heller gjort på ett par veckor.

Jag ska bli en bättre och gladare Kim!

Jag är trött på att ha ont i magen, jag ska försöka se frammåt på ett bredare sätt. Allt är inte bara en tunnel, hur det än blir här i livet så går det vidare. Jag vet vad jag vill men tänker inte förlita mig på det, att genomgå samma sak igen, jag ska försöka släppa det för stunden för jag vet att risken att jag "får en fet smäll" igen finns.
Jag måste försöka släppa det här nu, för min egen skull..

Djupa ord kanske men nu jävlar ska jag ta tag i mitt liv och verkligen njuta av min sista semestervecka i stället för att haka upp mig på det som gör mig otroligt ledsen!


Hoppas ni får en fin dag!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback