ett gäng lirare

Hej mina vänner!

Just nu befinner jag mig på dagerman här i Uppsala hos Jill.
Jag, Nina och Jill ska glo på gamla filmer från danstiden, sjukt kul!

Innan vi anlände hit drog vi en veva i Gränby C, det blev inte mycket till shopping men en frappista drog vi i oss i allafall, en riktigt vidrig sån tyvärr, haha.

 




På vägen hem fick vi syn på ett härligt gäng som var ute på eftermiddagspromenad, shit vilken liga!



Det här var ca 1/4 av alla sköningar!




Jag fick en liten present av Nina som fått sig en liten läxa på ungdomsmottagningen!


(lägg märke till "Grande" i mitten, haha)


Nej, nu ska jag försöka hänga med här i dansandet!

I kväll blir det Kina till att börja med, hörs efter det!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Nu är det ba och kööööra :=)

2009-07-29 @ 18:57:33
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback