Födelsedagskalas

Tjena!
Slänger in ett inlägg mellan mackorna och duschen, full fart så att säga!

Som bekant har jag jobbat hela dagen och kom hem alldeles nyss, verkligen seg dag.

I kväll blir det kalas och inte ett litet sådant ryktas det om, kikade in iinas blogg och det ser ut som att det blir hummer och champange, vilket iförsig inte förvånar mig med tanke på vem det faktiskt är som fyller år.
Den här gången är det Kiiras boyfriend D´ler som ska firas med pompa och ståt, gubben blir gammal och fyller 33 år!
Grattis, grattis (iförsig i morrn men..) !!!




Så ser alltså min kväll, alkoholen blir det däremot lugnt med med tanke på att jobbet kallar i morrn och man tydligen inte får köra rattfull. Inte för att jag någonsin skulle köra på fyllan men sådär dagen efter är det svårt att hålla koll på när man egentligen kan köra, bäst att ta det lugnt helt enkelt med alla dessa snutar som åker runt överallt. Det var ju trots allt bara 3 dagar sen jag fick blåsa sist..


Hoppas ni får en fin kväll i solen :)!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback