för livet..

Damer, herrar, flickor och pojkar, HEEEJ!

Jag har haft fullt upp hela dagen. Det var även mycket nära att jag hade något tjusigt att suprisa er med men inte tillräckligt. Däremot är jag 99 % säker på att den överaskningen kommer i dagarna..

Först jobbade jag till 17, skönt att sluta lite tidigare än 19 för en gångs skull!
Körde gasen i botten hem och kastade mig på cykeln, vart då? Jo, flickorna flix skulle nämligen tatuera sig och jag kunde ju faktiskt inte låta bli och se om snubben visste vad han höll på med.. 
Resultaten blev Mycket Väl Godkända så ja, jag kanske redan avslöjat min överasking..





Inplastad och klar! " It´s better to be hated for who you are , then to be loved for something you´re not" är numera ingraverat på Kaisas arm.



Malin drog till med ett M på handleden i sista minut, en aning spontant jo.. Men fint vart det :)!

Som ni ser så klarar bruttorna smärtan galant. Inte så konstigt kanske, i alla fall inte i Malins fall.
 Checka in hennes snygging på ryggen!!





Vill, vill, vill!


Godnatt, puss o kram!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: nina

väärsta kul!! vad blire för någe kimpan?du måste säga på onsdag ok?

kul det ska bli att ses och uppdateras lite i varandras liv!:)

puss gumman

2009-07-27 @ 23:30:01
Postat av: Rickelito

Vem, vart, när? jag vill ju me...finns det tider? Raggare!

2009-07-27 @ 23:54:26
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: josefina

Den där ryggtavlan var grym! Var har hon gjort den? Skitsnygg! Vad och var ska du gadda dig?

2009-07-28 @ 09:45:58
URL: http://zackster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback